Гарантія та сервісне обслуговування

На всі товари інтернет-магазину Korob поширюється гарантія. Її терміни наведені в описі кожної товарної позиції на сайті. Як правило, гарантія надається терміном від двох тижнів до дванадцяти місяців. Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», клієнт має право повернути придбаний товар неналежної якості.

Усі заявлені несправності перевіряються та підлягають сервісному ремонту. У разі відсутності будь-яких проблем із пристроєм, оплату за тестування здійснює покупець. Якщо під час перевірки з'ясовується, що товар має похибки у роботі, обмін та повернення проводиться лише за наявності акта сервісного центру.

*Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон, виданий клієнту на момент покупки товару.

Обмін та повернення

Обмінювати і повернути придбаний товар можна безпосередньо в магазині, де було здійснено покупку. Ознайомитись з адресами наших представництв можна за посиланням у розділі Контакти .

При собі необхідно мати придбаний товар у повній комплектації, документ, що підтверджує оплату, та гарантійний талон. Якщо ви знаходитесь у місті, де немає нашого магазину, здійснити повернення/обмін можна шляхом відправки техніки «Новою Поштою». Всі транспортні витрати на повернення та обміни несе клієнт.

Наш магазин надає безкоштовну заміну товару за дотримання всіх гарантійних зобов'язань на такий самий або аналогічний. Для цього клієнту необхідно здійснити обмін відповідно до наведених нижче вимог:

  •          товар повністю укомплектований;
  •          відсутні ушкодження упаковки;
  •          пристрій не має дефектів та механічних пошкоджень;
  •          дотримано термінів повернення (не більше 14 днів).

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр має право відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:

  •          порушення безпеки гарантійних стікерів;
  •          наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли через недотримання правил експлуатації;
  •          довільне розтин, проведення ремонтних робіт чи зміну конструкції техніки;
  •          при виявленні пошкоджень, що сталися внаслідок потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, рідини або недотримання температурного режиму.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі :

  •          Поява дефектів з вини покупця;
  •          Несправностей, що виникли внаслідок стихійного лиха (повінь, пожежа, грози тощо);
  •          ушкоджень, викликаних внаслідок підвищення напруги електромережі;
  •          Попадання всередину чужорідних предметів;
  •          ушкоджень, що виникли через використання нестандартних та неоригінальних запчастин, а також витратних матеріалів;
  •          Недотримання правил експлуатації техніки, що спричинило її несправності.

Зверніть увагу, що продавець не відшкодовує збитки, пов'язані зі зберіганням інформації на пристроях і не несе відповідальності за їх втрату/витік у разі несправності техніки або проведення ремонтних робіт.

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  •          кабелі;
  •          перехідники;
  •          шлейфи;
  •          витратні матеріали (системи охолодження, вентилятори, картриджі тощо);
  •          елементи живлення;
  •          аксесуари, що входять до комплекту гарантійного виробу.

Додаткова гарантія

Компанія KOROB врахувала всі побажання наших клієнтів та надає можливість взяти додаткову гарантію на техніку у категоріях:

  • ноутбуки;
  • персональні комп'ютери;
  • монітори.

9 місяців

Додаткова гарантія - 9 місяців (безкоштовний ремонт, заміна комплектуючих, у разі не ремонтопридатності заміна товару)

Вартість додаткової гарантії Ви можете переглянути у картці товару;

Додаткова гарантія - 12 місяців (безкоштовний ремонт, заміна комплектуючих, у разі не ремонтопридатності заміна товару)

Вартість додаткової гарантії Ви можете переглянути у картці товару;


З питань сервісного обслуговування та повернення товару дзвоніть нам за тел.: 0-800-30-35-36 (ПН-ПТ з 10:00 до 18:00).